Jak pracować z dzieckiem leworęcznym
Data dodania: 2024-04-15 13:53:39
Już 24 kwietnia, o godz. 19.00, serdecznie zapraszamy na webinar (https://www.facebook.com/events/3321768381462750) o przygotowaniu dzieci leworęcznych do nauki pisania, przeznaczony dla nauczycieli przedszkolnych i klas I-III szkół podstawowych oraz rodziców.
Jeśli jesteś rodzicem lub nauczycielem dziecka leworęcznego, które przygotowuje się do nauki pisania lub jest w jej trakcie, i zauważasz, że ma w tym obszarze pewne problemy – ten webinar jest właśnie dla Ciebie! Prowadząca – pedagog z 30-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi m.in. z dysleksją, zespołem Aspergera i ADHD – opowie, jak leworęczność wpływa na proces uczenia i w jaki sposób pomóc dziecku gładko wejść w system edukacyjny. Dowiesz się także, jakie zabawy sensomotoryczne warto wprowadzić na co dzień, jak rozruszać dużą motorykę, ćwiczyć orientację przestrzenną, koordynację wzrokowo-ruchową i usprawnić lateralizację. Będzie także dużo praktycznych informacji o wyborze odpowiednich narzędzi pisarskich oraz odpowiedzi na wybrane pytania, które można zadawać na żywo w formie komentarza pod postem. Zachęcamy do aktywności – 5 najlepszych pytań zostanie nagrodzonych zestawem produktów marki BIC, patrona platformy Zmalujmy Razem.
PLAN WEBINARU:
1. Co wiemy o leworęczności?
2. Jak sprawdzić lateralizację dziecka?
3. Czym skutkuje leworęczność?
4. Jak pomóc dziecku leworęcznemu w nauce pisania? – ćwiczenia praktyczne.
5. Odpowiedzi na pytania uczestników (zadawane w formie komentarza pod postem informującym o wydarzeniu)
Każdy uczestnik zarejestrowany na naszej platformie, otrzyma bezpłatny, imienny certyfikat, który prześlemy na adres mailowy wskazany w formularzu na stronie zmalujmyrazem.pl: https://zmalujmyrazem.pl/zapisz/otrzymaj-certyfikat-po-webinarze-leworecznosc.
Uwaga! Formularz bedzie aktywny wyłącznie w dniu webinaru w godz. 19.00-22.00!
Webinar poprowadzi Magdalena Duszczyk – pedagog z 30 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi m.in. z dysleksją rozwojową, zespołem Aspergera, autyzmem, ADHD, zespołem Downa i porażeniem mózgowym. Prowadzi terapię pedagogiczną w oparciu o rzetelną diagnozę dziecka, dobierając indywidualnie metody i formy zajęć.